A Világ 3D

PrinterBarta 3D nyomtatás

PrinterBarta 3D nyomtatás

Printerbarta a Formnexten

2018. november 19. - printerpeti

Európa legnagyobb 3D nyomtatós kiállításán jártam és ezt az élményt gondoltam megosztom veletek. Az alábbi hivatalos videó összefoglalja az ott látható dolgokat röviden.

https://www.youtube.com/watch?v=6yd80QjU_CI

Idén még csak mint látogató ,de bízom benne egyszer mint kiállító is részt vehetek ezen az eseményen.

Itt tényleg képviselteti magát a szakma apraja nagyja az otthoni nyomtatóktól a nagy cégek standjaig megtalálsz mindent. Legyen szó fémnyomtatóról, kerámia nyomtatóról, a műanyag por, szál és gyantanyomtatóról és mindenről ami ehhez kell. Kivállíó alkalom megisemrni a különböző 3D nyomtatós technikákat és izgalmas beszélgetéseknek lehetünk részei a nyomtatókról, alkalmazésokról, lehetőségekről, de akár vásárolhatunk is a kiállításon a nekünk megtetszett gépekből.

formnext.jpg

Magyarország egy céggel képviseltette magát a szegedi Large3D-vel, amely egy innovatív granulátumból dolgozó FDM nyomtatóval jelent meg a piacon és nagy nyomtatási területet biztosít valamint a lehetőséget a nyomtató egyéb kihasználására mint a habanyag vágás vagy marás.

A cégről bővebben a

https://www.facebook.com/3dszeged.hu/

Nagyon örültem neki és összehasonlítva a többi granulátumos 3D nyomtatós céggel az ár mellett több egyéb előnyt is felfedeztem a technológiájukban, amin mégbiztos vagyok benne, hogy dolgoznak a srácok.

 

Nagy érdeklődéssel vártam a Prusa standot ahol sok érdekes nyomtatvány volt. Josef Prusát sztárként kezelik a fiatalok, több német diák is sorban állt egy kis beszélgetésért és selfiért:) Én ezt kihagytam, viszont érdekes volt látni a többszínűnyomtatást a gyakorlatban és  a szálcsere folyamatosságát. . A cég új nyomtatója egy gyantás készülék lesz ami kompakt, könnyen kezelhető és az elkészült minták alapján nagyon jó minőségű lett. Meg is győzött, hogy rendeljek belőle.

 prusa.jpg

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://printerbarta.blog.hu/api/trackback/id/tr5314373117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása